söndag 27 september 2015

En egen hörna.




Tänker mig att det här blocketfyndade skrivbordet ska få några stänk ny färg och lite väl behövd uppfräschning sådär rent allmänt. Kanske det blir en mellangrå matt historia eller rent av svart? Beslutsvånda de lux. Oavsett kommer det här bordet bli utgångspunkten för min alldeles egna lilla arbetshörna i vårt nya vardagsrum. 




Lägg till en stor skön matta, en udda stol och lite annat småkrafts som jag har hunnit samla på mig under månaderna sen vi köpte huset. 

Ja, där har vi det. Min alldeles egna lilla hörna.
Visst sjutton kan man inte bli annat än lycklig över det. 

Det kan väl bli bra eller vad säger ni?


1 kommentar:

  1. Vilket vackert skrivbord! Varför inte behålla det som det är, i original? :) Så fint!

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails