tisdag 14 januari 2014

Min pojke


Just så här.
Alldeles ivrig, glad och så uppe i leken med en stor blå ballong som bara ett barn kan vara. Just så älskar jag att se honom.

Denna lilla man med ett alldeles ovanligt stort humör. Med en vilja som säkert kommer att ta honom långt. Med en oresonlig inställning till det mesta i livet. Som troligtvis kommer att ge mig fler grå hår än jag kan räkna.


Han som aldrig tröttnar på att lukta på sin älskade snuttekanin. Som testar gränser och för det mesta vägrar ta ett nej. Han som tjuter av skratt när han hänger upp och ner i pappas armar. Han som ger dom mjukaste av pussar men bara när han själv vill.

Han är mycket av allt. Min underbara pojke.
Han som visar med tre små fingrar hur gammal han snart är.





1 kommentar:

  1. Tänk att det blev så många fina barn efter vårt reportage :)

    Kram Lotta

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails