tisdag 19 november 2013

Baka baka liten kaka


Med ny bebis följer härliga fikastunder med goda vänner. Nu senast bakade jag Leilas Carrot ginger walnut cupcakes. Det är så mysigt att baka och stöka i köket! I lördags var Liv och Viktor några timmar hos mormor & morfar och då åkte självklart vispen fram.
 
 
Att skapa med socker, mjöl och smör är både glädje och avkoppling för mig. Glada bebben Albin var med och övervakade baket. Det ska börjas i tid! Ser fram emot årets pepparkaksbak med små trollen men då kallar jag nog in förstärkning i form av mormor. Det blir nog bäst så!

Roligt att så många tittade in igår efter 10 månaders frånvaro på bloggen.
Jag blev jätteglad och skickar en extra kram till alla 284 som hade vägarna förbi!



 

1 kommentar:

  1. Jag önskar dej och din familj all lycka till! Det går säkert alldeles utmärkt...En ny, liten människa är ju så ljuvlig, när den än kommer. Visst...det är lite jobb som följer med också...men så roligt det blir framöver för syskonen att leka tillsammans...
    Kram till er alla!
    Lena

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails