måndag 9 april 2012

Glad Påsk


Då var påsken över för det här året! Jag passade på att baka Leilas goda Easter cupcakes. Så goda och fina att se på!


Jag har lyst med min frånvaro här på bloggen. Den ena förkylningen har avlöst den andra under årets första månader och toppades med att båda barnen fick öroninflammation veckan innan påsk. Livet som småbarnsförälder har börjat med allt vad det innebär! Med två små yrväder blir egentiden minimal och egna intressen får läggas helt på is ett tag. Nu är båda på benen igen som tur är och jag jagar mina små troll dagarna i ändå. Dom går, klättrar, kryper, leker och bråkar med varandra om vartannat! I juni blir det dagis och en helt ny vardag för oss alla.


Hoppas att påsken har varit riktigt mysigt!
Önskar en ny fin vecka!

Kram Anna

7 kommentarer:

  1. Har saknat dig!
    Ja vardagen kan ibland lämna en del att önska men jag hoppas att du har någon i din omgivning som talar om för dig att du gör ett toppenjobb med barnen...jag har en 3-åring hemma och livet tar knäcken på mig emellanåt och den där egna tiden som låter så härlig har jag hittills bara läst om;)

    Kram Anna V

    SvaraRadera
  2. Roligt att du är tillbaka...du är så "träffsäker" med kameran..alltid en fröjd att läsa dina inlägg !
    Håll ut...småbarnstiden är en begränsad tid, även om det inte alltid känns så, mycket glädje men oxå en del annat.

    må så gott
    Kram Anette

    SvaraRadera
  3. Skönt att ni är piggare nu då.
    Ja med tre yrväder och pågående utbyggnad här hemma blir det inte mycket med den där välbehövliga egentiden, men det är väl så när man har små barn, men jag skulle inte vilja byta bort det. Barn är underbara!

    Ha en fin vecka, kram Caroline

    SvaraRadera
  4. Åh, låter såå bekant!! Sedan får man springa efter sina små troll i typ 20 år ;)
    Roligt att du ändå nu och då tar dig en stund med bloggen, här är alltid lika mysigt att titta in :)
    Må så gott!
    Kram, Jessica

    SvaraRadera
  5. Det var verkligen fina cupcakes. Åh, jag längtar tillbaka till påsken!

    SvaraRadera
  6. Very inspiring blog ! xo from France

    SvaraRadera
  7. En väldigt mysig blogg du har!! Kikar snart in igen:O)
    Kram Mia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails