torsdag 12 januari 2012

Skånsk mylla


Åh jag vet... det är alldeles för tidigt men jag drömmer ändå om att få sätta fingrarna i jorden.
Förra året var barnen så små och året innan var jag gravid och mådde illa. Blev inte mycket påtat.
Men i år, då ska det bli av...

Måste tipsa om en fantastisk tjej som heter Sofia. Hon har satt ihop ett underbart digitalt inspirationsmagasin som ni bara inte får missa. Titta in till Sofia på Hildas hem och jag lovar ni får en riktig inspirationskick i vintermörkret.

Kram Anna


2 kommentarer:

  1. Men gulliga du! Så glad jag blir över dina fina ord om mig. Jag har uppdaterat inlägget och lagt till en länk till dig också såklart :)

    Jag längtar också efter våren och att få sätta igång och odla :)

    Stor kram till dig.

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails