söndag 15 januari 2012

Andrum & nya tag



Älskade små barnen är hemma igen efter en fin helg hos mormor och morfar. Vilken lycka att få åka och hämta dom och veta att dom har haft det så bra! Även min man och jag har haft en underbar lördag och söndag tillsammans. Inga måsten, bara avkoppling och att få vara på tu man hand igen. Det var precis vad vi alla behövde, hämta kraft och få ett andrum.

I lära gå-vagnen bor nallarna just nu men snart är Liv redo att köra ett varv. Ännu går hon längs med möblerna men snart bär det av framåt också.

Nästa lördag är det födelsedagskalas här hemma för våra ett-åringar. Funderar på att baka Leilas hasselnötscupcakes och blueberry lemon cupcakes. Kanske blir det en tredje sort också. Hello cupcake! köper du enkelt här! Jag har köpt så fina formar från KlaraForm. Kvalitén är verkligen bra, inget fett går igenom formen.

Kram Anna



Jag har några fina läsare som väntar på svar från mig via mail. Det kommer snart, jag lovar!

2 kommentarer:

  1. God kväll eller natt !
    Vilket som.
    Skönt med återhämtning.
    Låter som ni alla har haft en fin helg.

    Så kul när dom små tar framsteg.
    Våran minsting har precis nu släppa taget och går själv några steg.
    Han blir 2 år i juni.
    En liten bekväm som är försiktig;)

    Låter fott med fikat. Du gillar att baka? ;)

    Ha en fin start till den kommande veckan! :)

    Kram

    SvaraRadera
  2. Så skönt att ni fick en lugn helg samtidigt som barnen hade det bra hos morföräldrarna :)

    Så himla söta nallar - de ser väldigt kramvänliga ut.

    Jag önskar dig en fin tisdag!
    Kram Sofia

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails