onsdag 6 juli 2011

I snigelfart

Doppresent från mormor och morfar

Barnens rum börjar ta form, om än i snigelfart! Större delen av dagen är fylld av att mata, leka, byta blöjor, natta, trösta, pyssla i barnrummet, mata igen... sen stupar man i säng på kvällen.
Rummet kommer att gå i färgerna vitt, ljusblått och rött. Jag ska sy en massa kuddar till en myshörna och vi har även beställt en matta i ljusblått från butik Stora Holm. Så fin!! Ska hämtas idag.
Även om jag inte syns till mycket här på bloggen så finns intresset kvar. Tiden finns däremot inte riktigt! Ändå är det ett antal som faktiskt tittar in här varje dag! Jättekul! Jag hoppas kunna blogga mer längre fram men såklart måste mina små älsklingar få komma först av allt. Det är så kort tid dom är så här små och älskar att hänga på min arm, leka tittut och bara vara nära.


Sötaste nyckelpigan



Önskar dig en riktigt härlig helg!

Kram Anna

3 kommentarer:

  1. Klart att dina små troll ska komma i första hand!:)
    Njut av dem och sommaren!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Sötaste trollen som finns!
    Kramar från MM & MF

    SvaraRadera
  3. Tack för din kommentar. Mycket annat som tar upp min tid nu så jag har inte hunnit kika in här men nu gör jag det :) Stort grattis till dina två juveler Liv och Viktor. Måste kännas underbart efter så många år av försök. Det är verkligen inget man kan ta för givet. Jag känner sån stor lycka och är så stolt över min son och överlycklig att vi faktiskt kunde få barn. Som sagt, det är inte alla som kan. Man får minsann akta sin tunga.. det kan lätt såra andra.

    Sköt om dig. Jättefin blogg du har. Kramar Josefin

    SvaraRadera

Tack för att du vill lämna en hälsning till mig. ♥

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails